Just an other day

Heeeellu!

Hoppas ni fårr sova gott allihopa. Det har jag, tror jag i alla fall... När jag väl somnade.

Tyckte min mobil varit jävligt tyst dom senaste. Inga sms alls. Så försökte skicka ett till mig själv, kom så klart inte fram. Så stängde av den och satte på den. Inte så smart om man ska voa direkt efter insåg jag. Den vägrade vara tyst i en timme. Fick sms från torsdagen och framåt. Trevligt. Men nu kan man nå mig via sms i alla fall..

Har städat hemma, kände att det behövdes. ´Mitt i allt hittade jag min dagbok sen högstadiet, kunde inte låta bli att läsa från den. Hahaha ja vad ska man säga. Nog var det inte lätt på den tiden.

Nej nu ska jag vila en stund, ska jobba kväll igen. Ciao Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0