Mmmm

Sitter just nu med chokladansiktsmask....

Funderar stark på att börja äta på mig själv. Tror dock inte att det vore en sån bra ide... Visst den luktar som choklad, men tamefan den skamkar skit äckligt xD.. Hahaha var ju tvungen att prova...

Har legat i sängen typ hela dagen. Gjort lite sysslor i hemmet med men annars bara latat mig. Och pratat i telefon. Fan snart kommer mitt öra trilla av. Peter har ringt minst 5 ggr idag. Gulligt. Jävla misson man gjorde med idag. Har ju inga numer kvar i telefonen. Så har ringt hit och dit för att få tag på alla nr igen. Nee nu ska jag trixa lite med mina naglar. Ciao Ciao


Så här dunder snygg e Miss Dawa för tillfället ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0