Patay na pagod

Är verkligen döds trött...

Huvudet är som betong, känns som att jag har dragit huvudet mot en jävla vägg i X antal timmar. Vilket jag då inte gjort så undrar vart fan det kommer ifrån. Vart tröttheten och det kommer ifrån vet jag mycket väl. Självförvållat, för mycket träning kanske xD

Fuck fuck fuck... Detta kommer inte funka. Såg mig i spegeln nyss. ( borde plocka ner alla fan, så slipper jag se mig själv ) Inte vackert med påsar under ögonen.... uuurk



MEN!!!

Om man bortser från att jag e trött etc etc så har jag haft en dunder kväll med Sara. Pratade om allt och ingenting. Som vanligt med andra ord. Bakade cookies med! Miss Dawas speciall cookies. Dom var dunder med. Det vart mycket prat om dumheter som man hittade på som liten.

Jag har då aldrig varit den smarta det vet vi alla om, men vad fan! Jag var cirka sisådär 6 år, skulle se om strykjärnet fortfarande var varmt. Och hur testar jag det? Jo genom att känna efter ned tungan! Sen kunde Miss Dawa inte käka eller dricka på ett bra tag. Inte så klyftigt kanske.

Nej nu ska jag hoppa i säng innan jag seriöst somnar på tangentordet. Hoppas ni får sova så gott! Ciao Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0