Something new

Har ju lovat att lägga upp bilder på mina naglar så fort jag göra några så.



Var och fikade med Sahar och Max igår med. Lika mysigt som alltid, denna afton parkerade vi oss på Café 018. Första gången jag var där. Helt okey. Hahaha, roligast när Sahar skulle argumentera med killen som jobbade där. Nej så ska det inte vara! Jo det ska det! jarajarda..

Pratade om allt och ingenting som vanligt. Tråkigt nog verkar Sahar inte så pigg på en kryssning. Men det ska vi nog kunna lösa ;) söver ner henne och släpar henne ombord. När hon väl vaknar är det försent att vända om. mohahaha!

Taggar till tills imorgon med. Då e det Philippinfiesta som gäller. Får se hur länge vi blir där, efter det så kanske det blir en utgång eller någonting dylikt med mannang. Nej nu ska jag hoppa omkring som en idiot innan det e dags att bege sig till jobbet. Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: sahar

Haha pigg kommer jag nog inte vara då båten står i gungning för att det är isflak överaaallt.

Jag vill inte dö som i titanic, I need my Jack!

2010-10-01 @ 22:06:01
Postat av: Miss Dawa

HAHAHA! det lödser vi med lita vodka-redbull. Då kommer du inte känna av vad som gungar, du eller båten. Sen fixar vi lite mera och du kommer springa efter varend jävla kille och skrika JAAAAAAAAAACK!!!

2010-10-02 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0