Time for work

Ja då var det dags att börja bege sig..

Jobb ikväll igen, hoppas på att det inte bli lika sent som igår. Sen är man ledig imorgon. Skönt! Dock har vi besök på dagen då jag tänkt vila mig, sen e det partytime... Får hålla ut tills på tisdag så jag e ledig igen helt enkelt...

Ska bli kul att se Brian igen, har inte sett honom på många många år. Ska bli spännande och se hur han har blivit. Hahaha, the first BF i ever had. And a pinay to. Så det kommer vara fullt hus med kacklande philippinare imorgon. Nej nu ska jag bege mig ut i blästen. Önskar alla andra en toppen fredags med mycket mys! Mys för mig. Ciao Ciao


Miss Dawa, ready for work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0