Uuuuuurk

Not so good....

Känns som man har varit på ett maraton supande inatt. Känner mig helt groggy och grusig i ögonen. Vart mer att göra på jobbet igår. Massa nytt som jag inte fattade hur man skulle göra. Så typiskt. men det gick utan några värre olykor i alla fall. Hahaha Måste säga att jag har då ingenting emot att jobba med Pär xD Killen e sjukt grym på gittaren. Lovar att vi satt halva tiden och lirade och sjäng bara. + litervis med kaffe... Så det var ju en relativt bra arbetspass..

Väl hemma satt man och glode på tv. Efter ett tag insåg jag att klockan var mycket, så försökte få lite sömn innan man skulle upp igen. Klockan ringde strax efter 2 inatt. Klart som fan att Miss Dawa fortfarande var vaken. Suck. Kände mig helt knäckt. Skulle vart med och lämnat av Alice. Men kunde fan inte ta mig upp. Sist jag glode på klockan var den efter 4...

Har varit vaken sen 8 typ. Kunde inte somna om heller. Ajja det är bara att gå upp. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0