Waka waka ey ey

Lyssnar just nu på denna otroligt uttjatade låt, men kan inte låta bli att bli grymt taggad och pigg av den =)

Kom hem från Mr. Mahal för att tag sen, sötaste ever han var igår då :) det tycker jag om!

Snart e det dags att bege sig till jobbet. Percis som jag förstod har jag ingen lust alls att jobba, så är det alltid. När man inte har jobb, vill man jobba. När man har ett vill man inte längre. hahaha ödets ironi... Kommer bli en lång natt känner jag på mig. Slutar mellan 22.30-23.00 Sen ska Ading och Alice iväg runt halv 3 inatt. eller var det 3 ? Minns inte. Men vilket samma. Nej nu ska jag sitta på trappen och njuta av solen ett tag. Den värmer så otroligt skönt! Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0