Walk in the night

Hemma!

Var som dagt en sväng på jobbet med, fanns inte så fruktansvärt mycket att göra. Tråkigt att det är som det är just nu. Men men...

Var med Max tidigare oxå! det tycker jag väldigt mycket om! Tittade på Kenshin, skrattade och hade oss.. Ska till Max igen på onsdag, ska fixa chokladvåfflor och mera Kenshin! Mega gilla!

Snabb sumering av helgen kanske?

Var som sagt på 50-årskalas i lördags. Vart grymt kul faktiskt! Kändes lite så jobbigt i början, så flydde ut i öket för att trixa med middagen. Hahaha är som sagt inte van vid att vara gäst, brukar alltid vara värdinna eller så på dessa tillställningar. Blev utdragen av hela familjen Lindström för att inte fastna där inne. Middagen var trevlig med, fick sitta med eliten! Hohoho!

Dock så tycker jag då att dom kunde ha förvarnat mig att jag fanns med i programet. Skulle sjung mitt i alltihopa. Pinsamt. Som det inte vore nog så hände en del mer pinsamheter. Haha, men tack Maria! jag hade en dunder kväll verkligen!




Söndag

Var bra jävla bakis denna dag. var då verkligen ingen hitt att gå till jobbet. Men vad gör man. Fick en del pikar av Per. Påpekade att jag såg sliten ut. Hände inte så fasligt mycket på jobbet. Så tog det bara lugnt. Efter passet var avslutat bar stegen av till Mr. Mahal. Myste för hela slanten. har inte sett på ett tag.

Dock dödade han mitt liv genom att gnisla tänder hela natten. Funderade starkt på att sätta munkavel på honom eller slänga ut han på balkongen och låta honom sova där.


Vart ett längdragit inlägg. Blir så när man inte uppdaterar varje dag inser jag. Nej nu ska jag trixa lite med mig sjävl.. Ansiktsmask och så vidare. Hoppas ni haft en dunder start på den nya veckan! Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0