You think you know me, but you have no idée

Taggad till tusen..

Dock vet jag inte varför kroppen helt plötsligt vaknat till liv... Efter att ha spenderat helgen hemma utan att göra någonting speciellt. För mycket energi som bubblar upp av att inte göra någonting antar jag.

Kommer bli en lång vecka. Hur ska jag få med allting? Som sagt det e inte så så jävla lätt att leva ett trippel-liv. Hahaha. Har valt det själv, and! I like it! Feels like im alive again. Om jag klarar mig igenom detta ska jag fan få en Oscar! xD

Nej fan! Ska nog gå ut och röra på mig lite. Dock väldigt kallt ute, så får ta på mig ordentligt. Ciao Ciao





Minnen! Vill ut och åka igen! Fort som fan ska det gå! Som den gången man kunde känna att döden kramade om hjärtat! Cant help but to love speed.


Kommentarer
Postat av: Sofié

saknar jag med! <3

allt annat än fort är fan inte tillåtet, då kräks jag! ;)

2010-10-26 @ 19:47:20
URL: http://sanderssson.blogspot.com
Postat av: Miss Dawa

I feel yah sis!

2010-10-26 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0