actually i should be sleeping by now, but im not

Vilket inte förvånar mig eller någon annan kan jag tänka mig.

Sitter med en kaka i ugnen. Kom på för typ 10 min sen att jag hade lovat en tårta till Linus imorgon! Lyckat så nu pinar jag mig som fan.

Var som sagt på stan tidigare idag med både Max och Jessica. trevligt trevligt. Letade igenom halva butiken för att hitta någonting till jessica och nog lyckades jag tillslut. Kanske inte riktigt det hon var ute efter från början men endå =) Hahaha... Efter det så bar stegen av till Munin eller vad det nu hete för att hälsa på bäste herr Floden.

Det var verkligen ett äventyr i sig, efter som jag lyckades virra bort mig en del. Lyckades virra bort mig själv i hissen med. Sug på den du! Det är bara någoting som Miss Dawa kan lyckas med. Tittade på lite film och så. Mysigt.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0