And we all love sundays

or not....

Ska snart gå och rösta hade jag tänkt. Eller nja jag ska iväg och rösta med Max. Efter det så blir det söndagsmys i sin vanliga ordning! det tycker jag. Dom ingen träning idag. Låg och tänkte halva natten hur jag ska göra med träningen. Det får nog bli ett simkort istället. Även om jag vill fortsätta..

Efter som jag inte kommer ha ett fast schema i jobbet. Så kan dom ringa in mig när som helst. Med min typiska tur så skulle det hamna på alla träningspass. Ajja blir inte bättre av att grubbla. men vill fortsätta. Aaargh!jävla skit då!

Ska kanske iväg till bernta senare. Får se om jag orkar det. Blir barnvakt till philip då. Ååå vad jag inte har saknat att höra "Tant Mariiah" Hahaha. Nej det har jag verkligen inte. Nej nu ska jag ta väskan och glida. Glöm inte att rösta idag gott folk =) Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0