Beat up

God afton sverige!

Jag hoppas ni har haft en bra dag allihopa! Själv är jag helt slut nu, har varit igång hela dagen. Handlat, städat.

Sofie och Alice ( kinesisk utbytdesstudent ) åkte percis hem. Har varit här och käkat middag och bakat bullar. Det var trevligt, det vart ett litet mjölkrig mitt bakandet med. Hahaha kunde inte motså frestelsen att kladda ner Alice ansikte. Skit söt tjej. Bullarna vart kanon med. Nöjd!

Jobbet ringde idag med, så ska jobba på fredag med. Dom ville ha in mig i helgen. Dock så gick inte det. Sofie har sin fiesta då. Blir jobb, fredag, månsdag, onsdag och torsdag. Som det ser ut just nu, i alla fall. Nej nu ska jag sitta och njuta av våra nybakta bullar med en kopp kaffe.


Sofie med Alice ( som e fullt koncentrerad på att kavla ut degen )

Tre konstiga asiater i ett kök kan ju inte sluta speciellt bra ^^

Tror någon antastat mig, med tydliga bevis xD

Miss Dawa med Alice

Pyntar bullarna, Ading ser ut som hon sett en spöke eller någonting =)

Miss Dawa tar ut dom första bullarna ur ungnen. Doftar grymt gott

Syskon kärlek... Kanske inte en av våra bästa sidor xD

Färdigt! Vart grymt goda bullar måste jag säga. Det vart tre smaker, gamla vanliga kanelbullen, sen även med kokos och vaniljsmak! Grymt uppskattat. Alice gjorde enn extremt bra jobb. Med tanken på att dom knappt kan hacka gurka. Tydligen lever dessa underbarn med betjänter hemma. Kul var det i alla fall =) Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0