....

Då var man hemma igen då!

Känner mig fortfarande sjuk stressad. Inte bra. Men fick allting gjort i stan i alla fall. Träffade på Linus med, stod säkert och gaggade i evigheter. Får inte glöma att hämta mina skor sen. Ska ju på dejt med Sara, då måste man vara fin ^^

Har sprungit fram och tillbaka genom hela stan, vart i gränby med. Uuurk. Så klart när man har som minst tid ska alla jävlar höra av sig till en också. Yay.

Telen som jag har nu har ju inte heller alla nr inlaggda. Vilket innebär att hälften som skriver eller ringer till mig. Har jag ingen aning om vilka det e. Damp! Någon som jag aldrig mer trodde jag skulle få höra av mera smsade idag. Helt jävla otippat, efter den utskällningen han fick. Ajja he got some balls. I give him that..


Nu ska jag springa runt i huset som en höna utan huvud och försöka få någonting gjort innan det e dags att dra igen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0