Fuck fuck fuck

Hur lyckads man!

Vaknade nyss, har verkligen sovit borrt hela dagen! Ångest som fan! Har fortfarande ont i huvudet med, efter min vackra smäll i taket igår. Miss Dawa tänkte hon skulle vara smidig och inte kliva på det nymurrade. Vad gör hon då, Jo försöker elegant hoppa över det på ett sänt. Vilket slutar med att jag slå i huvudcet istället...

Trodde ett tag att jag slagit håll i skallen, turligt nog har jag nog inte det. Dock så har jag blåmärken i hårbotten nu. Vackert. Och ont gör det fortfarande.

Nej nu ska jag ta mig i kragen, funderar på vad för mat jag ska göra till papa. Max kommer över senare ivkäll oxå och myser. Ska se på film. Ading och Avelina kommer oxå förbi en snabbis. Papa ska med och hämta Kinesen. Trevligt. Nej nu ska jag ta mitt kaffe och svepa det så jag vaknar till liv. Ciao Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0