Im taking the the one way ticket

Wow wow...

Ska iväg till Arlanda snart. Ska plocka upp Alexandra först. Mama kommer hem nu, smått avis på att hon fick stanna längre. Gaggat med dom andra alla vill fan tillbaka nu nu nu!

Pratade med Sahar nyss. stackarn srkämde tydligen slag i henne när jag sa att jag skulle öva på att göra barn. Dock missuppfattade hon att jag var med Mahal då xD trevligt det med. Har lite svårt att gå idag med. Dels på stelheten och kan ha med att göra med gårdagens aktivteter med xD Nej nu ska jag sluta snacka snusk. Ha en underbar dag alla. Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Sahar

Du det kom snarare som en överraskning.

Om du är stel pga det jag tror så HA HA! :p just för att du skrämde slag på mig!

2010-09-16 @ 18:55:17
Postat av: Miss Dawa

Hahahaha! vad? träning och njutning ett i samma kan det bli så mycket bättre ? fröken helekopter ;)

2010-09-16 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0