Last night was lots of fun and so on

Ja vad ska man säga om gårdagen?

Ading och jag började med att bege oss till Mannang för att umgås lite innan vi drog till Linus. Fjantade runt och dansade som iditoter på balkongen. Någonting som vi upptäckte igår var att bögarna hade en skulptur-penis i sitt fönster fan xD Well thats nice i guess xD

Efter det så drog vi oss till Linus. Irrade inte så farligt mycket runt denna gång. Kan bero på att jag bad honom att komma och möta oss på en gång för att inte upprepa det som hände sist. Hahaha. Det var trevligt, träffade alla som jag inte sett på evigheter. Mårdh, Ceder, Notna, Gräll, Jonas hela gamla gänget var där. När det var dags att käka tårta så kan ni gissa vilken som alla skulle ha och som försvan först! Min hohohoho!

Efter det så drog vi oss ner på stan för att möta upp Spillios, parkerade oss på framfickan. Hade det sjukt trevligt, fick träffa Dana med. Har inte sett honom på evigheter heller. Kvällen bestod av mycket häng och fläng överallt och ingenstanns. Men det var det värt. Kommer nog göras om. Dame! är det enda jag kan säga för att verkligen beskriva den kvällen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0