Midnight snack

Sitter i köket nu och håller på att trycka i mig en macka. Trevligt va =)

Kom hem från träningen för typ 2 timmaren. Känns bra i kroppen att röra på sig. Dock så e ju inte stelheten dagen efter lika välkomen. Hade kul i alla fall, fick läsa oss lite mera, hur man utvecklar vissa saker och så. Får se hur jag löser det med fortsatta träningen. Hoppas hoppas att man kan fortsätta.

Träffade Trini med idag, i om klädningsrummet. Väldigt otippat kan jag då säga. Kul var det att ses igen. Nej nu ska jag pyssla om mig lite. Känner mig mördbultat efter Garrys och look-a-like-Lundis behandling. Ciao Ciao


Alla laddar vi om på olika sätt efter en träning, Miss Dawa kör med Kaffe

Dessa med Max ser jag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0