Night

God afton....

Har haft det fruktansvärt tråkigt under dessa dagar då jag varit sjuk. Det enda jag har gjort e typ att ligga i sängen och titta på Bleach. Nu har jag betat av dom avsnitten som finns redan så nu måste man ha tålamod och vänta på ett avsnitt i veckan. Boooooring...

Har percis tagit ut mina muffins ur ugnen. Det är tydligen både papi, Saras och Max favoriter! Det gillar vi. Ska ta med mig några ska åka till Mahal. Ska bli mysigt, vilket som e ännu bättre e att han för en gångs skull har sovmorgon vilket betyder att han kliver upp mellan 8 till 9 istället för 6. Yay! Så kommer titta på lite film och så antar jag + en massa mysss! Nej nu ska jag klä på mig ska till tåget snart. Ciao Ciao


Miss Dawa med hennes nybakta muffins ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0