Pic from this weekend

Bilder från söndagen... Var först och röstade med Max. Efter det vart det film mys, följt med gitarr... För min del märkte jag att jag inte sjungit på länge. Men grymt kul var det! Måste göras om..

Efter det så bar stegan av till bernta, eller nja ham kom och hämtade mig snarae.. Hohoho ^^ Passade Philip med, skit gullig. Dock ganska jävulsk, man kunde fan se hornen på honom när han spelade xD...


Miss Dawa smaskar på Pocky

Mums, philippinskt, japanskt gott gott. Blandat med någonting annat ^^

Max med gitarren i högsta hug

Här har vi djävulsbarnet philip. Men kan inte läta bli att älska denna söta skapelse

Mmmm vart pizza till middag

Middags sällskap =)

Miss Dawa med hennes efterlängtade kebabpizza .. "MIN PIZZA"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0