Remember

Saalalaalallaa

Musik tror inte att jag skulle kunna leva utan det verkligen. Musik är en av de bästa terapin som finns, i alla fall för mig. Det finns låtar till alla tillfällen alla känslor i kroppen. Det kan få dig att bli hur deppig som helst, men också glad, arg, galen. Hahaha ja allt.

En låt kan få dig att minnas just ett speciellt tillfälle, en viss känsla o.v.s

Sitter just nu och lyssnar på Crazy for you. Lord vilka minnen. Kommer aldrig glöma när jag hör den låten. Vilket kan vara bra med och andrasidan. Med tanke på mitt guldfisk minne. Som ading brukar säga "minnet är bra, men kort"

Nej nu ska jag sluta ord bajsa. Känner mig allt för tok speedad och lost i skallen. Vad ska man göra med denna energi? Hum nya naglar kanske xD Anyway Ciao Ciao




Craaaazy for you.. Saalallaaalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0