Stufft with food and something else

Wow wow!

Känner att jag kommer att explodera vilken minut som helst. Lyckades återigen att äta för mycket. Ska bege mig till träningen snart. Kommer bli kul. Får hoppas att det inte blir sista gången bara. Ska gagga med papa och se hur det löser sig.

Miss Dawa och Max tidigare idag på trappen. Aroo kommer fram..
Max - "Jag kan verkligen tänka mig att det är så här Pojan skulle se ut som hund"
Som en enda stor hårboll fan.

Nej nu ska jag ordna med sakerna. Efter det ska Max och jag bege oss ut och slåss med det kommande ovädret


Miss Dawa med Aroo. Notera att här e han nyfriserad! Nu ser han ut som en enda stor hårboll verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0