The sun shines thru my window so i cant sleep

God morgon, eller god natt kanske.

Så seg, känns som jag festade hela dagen igår. Hatar att känna mig bakis speciellt när jag inte är det. Hum, har för mig att Carl sa att det beror på vatten brist. Ska ge det ett försök.

Ska in i duschen snart. Ska träffa Max senare idag, sen ska jag hälsa på bäste herr Floden. Han har legat inlagg i 3 veckor snart. Hade tänkt att besöka honom förra veckan men var ju sjuk då. Just min hosta vägrar lägga sig. Damp!

Var hos puppiy igår, fick jätte söt nyckelring! melike! Den förra jag fick för flera år sen är ju borta. Då jag lyckades slarva bort mina hemnycklar. Men nu har jag en ny. Namnet på den är nog inte så svårt att gissa sig till Puppiy Jr. xD.


Fick även en hållare där det står Portugal! Yay får ligga med min turist samling xD

Örhängerna jag fick av Mannang när hon varit i Italien! Love the big onec! Lovely

Nej nu måste jag försöka ta mig ur sängen. Det blir dagens stora uttmaning kan jag tänka mig. Hoppas alla får njuta av solskenet vi har idag ! =) Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0