Worn out

Öööööh! I need some vodka, pinacolada.... Saallaalala

Är helt slut i kroppen. Känns att man inte e i topp trim. Det är ett minne blott fan. Men men fick röra på mig en del i dag i alla fall.. När vi kliver in i hallen eller vad man nu ska kalla det ser jag en kille. Känner igen honom men inge märkvärdigt.

Kolla upp för att titta på honom och försöka placera var jag sett honom. Upptäcker att han rå stirrar på mig. Stå ett tag och blänger på varandra. Plötsligt så Säger han "Hej Miss Dawa" Jag skiter på mig och skricker. Först då inser jag att det är Linus som står framför mig. Pinsamt att jag inte kände igen honom alls.. Men men.

Träningen gick smärtfritt inga skaddor eller så. Ska nog till Linus på lördag med, Lille ponken fyller ju år. Nej nu ska jag försöka strecha. Annars kommer jag inte kunna röra mig imorgon känns det som. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0