Wornout as hell

Wow wow...

Vad ska man säga är så sjukt sliten att jag vill gå i både pension och graven tidigare. Sova bort halva dagen typ. Efter att Miss Dawa gjort några tappra försök till att bli människa så begav jag mig till Max för vanligt söndagsmys. Tittade på film och lagade lite mat innan det bar av till träningen. Stel som en jävla jude är jag nu. Kommer inte kunna röra på mig på dagar, suck* så är det träning igen på tisdag. Känner mig som 50.

Men det känns jävligt bra att röra på mig. Känns som sagt att det var bra länge sen jag tränade ordentligt. Gjorde inte så mycket nytt på träningen. Får se om vi får lära oss någo mer spännande på tisdag. Ciao Caio




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0