You can call it after work

God morgon gott folk solen skiner och jag har ett glatt humör.

Hade det trevligt igår, kan jag lova. Möta först upp Ading på stan, dels för att gratta och träffa kinesen. Skit gullig, Kommer dock inte ihåg vad hon heter så kallar henne Tjingtjong. Hahaha Sorry.

Ading fin en ros av mig. Vilket mission det var attt få tag på en, trodde jag skulle slita av mig håret ett tag där. Hade ju helt förträngt att som stängt ner blombutiken i Svava-gallerian. Men hittade en tillslut i alla fall. Efter det bar det av till UppsalaHotel för att möta upp Maria och Anna. Gick igenom lite produkter och så.

När det var avslutat så drog vi till Treassen. Det skulle bli ett glas, men det blir det inte riktigt. Hahaha.Träffade på två killar från Switzerland som vi satt med hela kvällen. Dom höll på att skriva en bok om europeiska kvinnors betende. Hahaha great så blev Miss Dawa vald. Vilket fall som helst, dom var verkligen dunder trevliga. Sprang även in i Peter. Trevligt att se honom igen. Helt otippat.


Husets vita

Miss Dawa med Mannang. Strike a pose

Hahaha fråga mig inte varför. Deras ide..

Haha snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0