.... AVA

God afton Sverige!

Var på Eckerö igår som sagt, och fan. Jobbar heller dubbel natt än att göra detta igen. Hahaha vet inte riktigt vad som ska säga om saken. Men det var en riktig utmaning.

Nästa gång jag åker Eckerö så blir det en nöjes resa och inte med jobbet i alla fall. Men allt var väl inte ett helvete kom ju levandes hem i alla fall. Haha



Idag har jag inte gjort så jätte mycket, var med Carro en stund på dagen i alla fall. Köpte med grillad kyckling och potatissallad och satte oss på bryggan för lunch. Det var riktigt trevligt måste jag säga :) När jag kom hem tok däckade jag, vaknade till liv runt 7. helt slut från gårdagen.

Nej fan nu sitter man och väntar på Mr.Davod ska komma och hämta upp mig. Vill bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0