Well I really hate to see, what i dont want to see

Hejsan!

Har inte orkat blogga under helgen. Har inte hänt så fruktansvärt mycket heller. Jobbade fredag-natten sen åkte jag till Mr.Davod för mycket mys. Var på Kina igåt med älsklingen, mycket trevligt och en smula underhållande. Hahaha Pojken blir så fruktansvärt rastlös efter ett par min så han pillar på allt och ingenting. very cute..

Åkte hem till Papi efter det. Tittade på "Taken" innan jag la mig, bra film men även läskig då man vet att det faktiskt händer i dagens samhälle. Uuurk..

´Har mega städat hemma, behävdes. Snart dags att knata iväg till jobbet. Drar natten idag igen. Well well, får hoppas att jag jobbar med eliten idag. Ciao Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0