.....

Tuudiluudo..

Slutade för ett par timmar sen. Var bra mycket att göra idag. Helt slut, får se om jag orkar ta mig i kragen och pallra ner till gymmet snart. Jobb imorgon igen, sista natten innan Gerkland :)


Bilder från fredagsen bravuder


Ading framför kareoken

Miss Dawa tar i enda från magen, troligtvis tårna med xD

Roligt hade vi i alla fall, även om det inte lät så bra kanske :P

Syskon-kärlek

Träffade på några flickor på tåget som senare var med på BJ

Många flickor blev vi

Party-people

Möte upp Hamed

Mina babys

Big Boo & Miss Dawa

Party-people delux

Hade som sagt en underbar kväll. Någonting som måste göras oss. Dock kan jag skippa ösregnet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0