Really sleepy..

Tudilu någon som frotfarande e vaken (a) ZzzZzz

Trött som ett jävla svin nu kan jag lova... Varit full rulle hela dagen. Fick ut mitt ID-Kort idag som sagt, nöjd.  Men fan det nästan läskigt att se mitt kort nu och det förra jag hade. Hahaha Ska lägga upp dom sen. Så annorlunda men endå så grymt lik.

Var på Emaus med Papi och Mama, jätte mysigt ju. Hittade en spegel möbel som jag dog för, hade så sjukt gärna velat haft den. Men det var lite för låg. *suck* Men hittade lite annat gott... Det bästa på hela dagen var när jag kom hem till papi och såg ett vykort från min älskade Puppiy! kääärlek


Fick även på bild födelsedags-kortet jag fick, bästa ever med värsta hunken son sjöng ^^

Nu e det bara 7 månader kvar tills min puppiy kommer hem. Börjar fan gråta varje gång jag tänker på henne. Min fästmö får fan ta och pallra sitt ass tillbaka till Sverige nu tycker jag!


Min fästmö och jag på Gallerian sist vi vart till sthlm... Nej nu är det dags att sova, jobbet ringde tidigare idag. Så det blir natt imorgon igen då. Sov gott alla party people. Ciao Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0