Gomorra'

Det var den julen då...

Men hade en underbar dag! haha, med mycket mat och kärlek. Mys med familj och vänner, det kan inte bli så mycket bättre! Fick det mesta jag önskat mig, och en helt otippad grej! haha Fick äntligen min efterlängtade Kaffemaskien ^^ yay! Kunde inte bli mer chokad, paketet såg fan ut som en bomb xD.

Fick även min efter längtade Victoria Secret perfym! och bästa av allt min Transformersfilm av papi! melove! kan se dom alla så sjukt många gånger. Ska försöka tjata på Papi att jag önskar mig en riktig transfomers till födelsedags present xD

Nej fan! Dags att ta sig i kragen, Victor kommer förbi när som helts, ska spana på rean är det tänkt Ciao Ciao


Älskar doften luktar som en tropiskbomb samt lite väl förförisk för mig själv. Kommer börja äta upp mig xD

Vart även ägare till denna sak :) fast en i vitt =)

Min stor kärlek <3 hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0