Godmorning

Öööh... 5 minuter till...

Percis så känns det just nu. Är helt degig i huvudet. Väntar på att Papi ska komma och hämta upp mig snart, ska iväg på brunch. Passar bra då jag känner mig väldigt hungrig faktiskt. Hahaha

Mr.Mahal kom och hämtade mig igår kväll, gjorde även en god gärning. Var någon tjej som försökte lifta, körde förbi henne säkert 3 ggr innan vi plockade upp henne. Haha, stackran p.g.a snöovädret så har ju både bussar och tåg krånglat som bara den. Så hon var fast helt enkelt. Blev en tur till bjk sen hem. Mycket mys...

Nej nu ska jag ta mig min morgon dod innan Papi kommer Hoppas ni oxå får en underbar dag i solen. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0