Home again, but just for a moment

Hejsan hoppsan...

Då var man hemma igen då. Uuurk fyfan! mina knän dödar just nu mitt liv och Carros. Ska fan köpa en rullstol så att hon får köra omkring mig... Hahaha. har viserligen gått mer än 1 mil i dag igen. Och dagen är fortfarande inte slut än.

Kom hem för att byta om och så, ska iväg på middag om en stund. Tydligen en finare Resrurang vid "Duna" ska bli spännande.


Var som sagt till Salluhallen en sväng. Hade mycket fint, turistfälla jag vet men endå. Hahaha Blev ju även en Langós till lunch.


Var ju bara tvungen att prova på detta kaffe iochmed namnet på kedjan, och ja det var grymt gott =)

Den berömda Salluhallen

Den efter längtade Langosen. Hahaha dem var dunder god verkligen ^^


Kommentarer
Postat av: Olekamilla

Keep safe. Look out for one another.

2011-08-25 @ 08:01:56
URL: http://olekamilla.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0