Meatballs & Goldballs

Shoo!

Kom hem för en liten stund sen. Har varit och fikat med Sahar idag. Mycket trevligt måste jag då säga :) Parkerade oss på Waynes Coffee, börjar nog bli för mycket stammis där fan. haha.

Pratade om allt och ingenting verkligen. Minnen med ojojoj! Vilka sattyg man hittade på som yngre. Ingen riktigt änglaklass vi i 9B fan xD... Återupplivar gamla helt meningslösa ord som man andvände då med "goldballs" Yeeah. Även kommit på nya helt meningslösa ord. "kötthuvud"

Haha Nej nu ska jag parkera mig framför Tv:en och glo på den "13:e krigaren" Med papi. Ska försöka sikta på en lugn helg. Imorgon Brunch med familjen Szendriö... Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: sahar

när du och jag blir arg så säger vi kötthuvud, PUNKT slut!

2011-02-11 @ 22:18:24
Postat av: Miss Dawa

Meatball!

2011-02-11 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0