Monday

Hejsan!

Befinner mig hemma hos papi nu... Var på stan tidigare med syrran, trevligt. Händer inte så ofta att vi umgås bara hon och jag. Pratade lite om jobbet och utbildning. Sprang omkring i hela stan med efter massageolja, trodde jag skulle ta livet av mig fan. Hahaha...

Ska snart kila iväg till Mr.Mahal igen. Ska mysa lite och titta på film. Städade ur garderoben lite när jag kom hem. Tycker alltid att jag inte har några kläder alls, hitta minst 5 plagg som prislappen fortfarande hänger kvar på fan. Haha. Hittade en kofta eller vad man ska kalla den, jätte mysig. Har säkert legat där helt oanvänd sen december.


Jätte stor och mysig luva har den med ludd på

Inviger den ikväll. Nej nu ska jag fixa och trixa lite till innan jag drar. Hoppas ni haft en bra start på den nya veckan! Det har jag i alla fall. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0