Time to sleep now, very soon...

Heeellu! eller godnatt snarare...

Ligger upp krupen i sängen och läser min bok. Helt slut efter denna dag. Gått och gått som idioter har vi gjort..

Var på Gellért ( treminalbadet ) tidigar idag, var underbart. Älskar att det var varmakällor man badade i. Det var verkligen väl behövt, kände mig så otroligt avslappnad efter det... Som alltid efter bad vart man ju vrålhungrig, så vi knatade ner på Resturanegn runt hörnet ( club 93 )...

God mat som fan, men å andra sidan är hungern den bästa kryddan säger dom... Nu ska jag sova hade jag tänkt, ska upp tidigt imorgon, fullt med planer för dagen. Sov gott alla :) Ciao Ciao


Badet ser vi på håll. Otroligt vackert på kvällen när man e ute och går.

Tummen upp för mat. Var helt utsvultna efter en lång dag.
Crap Carro tog m ig på bar järning när jag skulle tjuvstarta att käka ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0