Working all night long

Tuululoo

Har percis tvättat klart min myströja, (den med mega luvan ).. Upptäckte att det e typ bara ull så kan inte köra i maskinen. Måste fan börja kolla vad jag köper för kläder, börjar bli less på att köra för hand. Sliter på händerna bra mycket.




Jobbar natt idag. Ganska skönt faktiskt, jobbat ensamen idag. Tokskönt, göra allting på sitt sätt utan att ha en jävlahäxa som hänger över en. Får se om man hinner träffa henne innan man drar från jobbet imorgon. Måste fan prata med henne. Detta funkar inte.

Drar ner arbetsmoralen som fan, visst vill hon vara smårasist var det på din fritid och inte på jobbet. Hoppas på att jag hinner träffa henne faktiskt. Så att man kan få detta ur världen.

Nej nu sista sysslorna innan jag somnar i soffan... igen *host host* xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0