Can you tell if im dead or alive

Tror jag vill dö...

Skulle stannat hemma. Skulle haft lördagsmys. Skulle varit nykter. Har en sån jävla ångest för lördagen. Har fan inge jävla flyt längre. Minns varför jag vill jobba helger. Varför jag inte dricker sprit...

Varit en helvetes helg.

Bortsett från fredagen. Den var underbar verkligen. Mycket mys var det med underbara vänner. Både nya som gamal. Men klart man inta kan få allt. hade en toppen fredag, resten katastrof. Har nog aldrig varit så här blå slagen.


Måndag.

Jobbar trotts febern och förkylningen. Värkande leder, blå slagna armar och ben ( helt mitt egne fel ) Skitsamma. Nu gör vi ett ryck och jobbar enda fram till Budapest. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0