Freash air

Tjolahop!

Vad händer idag?

Kom in för en stund sen. Miss Dawa ska försöka med en "godvana". Ut och power walk minst 20 min varjde dag. Eller alla dagar då jag inte jobbar. Går så mycket då =)

Får se om det kommer funka. Kom upp i dag och gjorde det i alla fall. Har inga större planer idag. Ta det lugnt bara, mysa med Disel sen när han kommer.. hohoho... Har inte så mycket mera att skriva annars. Fick med mig en tok söt kofta hem igår från H&M kommer bli perfeckt till sommaren.



Älskart ligger så sjukt skönt mot kroppen =) Nej nu ska jag käka lite lunch, börjar bli hungrig. Kan bero på att det doftar Philippinsk mat i hela huset med :) Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Wohooo! I knew you could do it woman.

Tog mig också en promenad med stavarna trots att jag känner mig som en zombie. Känns så skönt när man kommer hem igen.

2011-01-22 @ 12:50:11
URL: http://loopa89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0