Friday night

Sholahop...

Efter ha dampat på datan i X antal timmar så har jag äntligen segrat. Tror jag i alla fall. Vill fortfarande ha tillbaka min data. Men men..



Efter ha städat och donat hos Mr.Mahal så fick jag ett samtal från Ading. GRATTIS till körkortet darliiing. Så var det dags att göra mig iordning själv. Fick panik då jag insåg att jag skulle köpa någonting till Ading som grattis-presnt och hade mindre än 40 min på  mig att fixa mig, ta mig ner på stan och dessutom hitta presenten.

Efter många om och men så lyckades jag, kom till och med i tid? Hade redan bestämt oss för att ta en fredags-fika och mysa. Fullt som satan på Storken var det så vi hamnade på Waynes Coffee. Nya stammisfiket, halfway there då jag redan har deras stammiskort...


Ading öppnar sin present

Miss Dawa med sitt jävla kaffe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0