Girlie time!

Wow wow.

Vaknade för några timmar sen. Känner att tiden går sjukt långsamt. Så vad har Miss Dawa sysslat med sen hon gick upp?

- Städat
- Tränat
- Bakat
- Häng sig själv i gardinerna...

Ska nog byta ut gardinerna vi ha uppe. Är trots allt julgardiner. Ska oxå slänga mig in i duschen. Sen så kommer girlsen för fika. Ska in till stan senare för att möta upp Ading. Kirra lite medecin med.

Btw, ringde ju UV igår då gick det fort som fan att få ut min medecin. Den andra läkaren nekade mig sist. Fick tokdamp. Nu när min läkare var på plats gick det undan, han vart lite små sne för att jag inte fått ut tidigare med. Hahaha. Nej nu ska jag göra ett små ryck och fixa allt till tjejerna kommer. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0