God start on the new week

Tjolahop.

Befinner mig hos Mr.Mahal... igen :)... Var skönt att vara ute och gå tidigare idag, tog med mig Disel med. Efter det så fixade och trixade jag lite hemma.

Var och fikade med Anna med idag. Mycket prat som alltid, om allt och ingenting... Ser ut som att det kommer bli en roud-trip i sommar med. Wow wow kommer bli kanon! Bara att jobba fram tillsdess. Juste fan, dom ringde från jobbet 3 ggr idag. Lite ree, varför inte kolla upp allting på en gång. Så slipper man ringa hela tiden.

Så det blir jobb imorgon, torsdag med. Kommer jobba med eliten med, kommer bli awesome! Nej nu ska jag mysa. Hoppas ni oxå haft en bra star på veckan =) Ciao Ciao


Disel pulsar fram i snövallen

Min älskling e han verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0