Home sweet home

Tuulilooo...

Kom percis hem. Sov hos Mr.Mahal som inatt igen. Mycket mysigt måste jag säga! Känner mig´helt slut i kroppen fan, imorse så bestämde sig min älskling för att jävlas lite med mig, vilket slutade i en brottningsmatch? där jag så klart förlorade. Hum I wonder why.. haha.

Var på Gränby med Carro igår med, klart som fan att dom inte hade min skor där. Lite smått frustrerande måste jag då säga. Kom hem med lite strumpor - det absolut tråkigsate att handla men ett måste. Och en tröja från WeraWang, skit mysig.


Carro på Barista, slog oss ner osh mega myste i deras soffa med en kaffepress. Kommer bli mycket sånt i budapest. Mindre än en månad kvar nu. Yay!

Satt bra uppkupen i deras soffa och bara mega myste. Vad jag älskar med just detta är att det finns inge tvång på att prata eller så. Carro och jag kan bara sitta och dricka vårat kaffe och mysa utan att behöva säga ett ord. Bara sitta och uppskatta varandras sällskap! Melike!

Nej nu ska jag städa lite innan Ading kommer, hon kommer över på middag idag. Var ett bra tag sen vi käkade tillsammans så det ska bli trevligt det med. Kanske en promenad i solen innan allting med. Får se. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0