I cant wait!

Hoppas praktiskt taget i soffan just nu...

Har så sjukt mycket energi att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Eller rastlös kanske, ajja skitsamma. Gaggade med Carro tidigare då jag insåg att det e 1 jävla äcklig månad kvar tills vi åker. Äcklig kanske var att ta i men fan vill åka nu nu nu. Tur att tiden går fort i alla fall... Jobb imorgon med.

Annars har jag haft hemmaspa-kväll typ. Ansiktsmask, hårinpackning. Peelade läpparna med socker och honung, vidrigt sött men funkade kanon bra. Har smörjt in hela kroppen med babyolj med. Känner mig lika mjuk som en babyrumpa! stort +...

Nej nu ska jag ta en dod. Hum vem ska jag terra nu som sällskap. Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0