Im boring I know!

Har fortfarande inge dator så kan inte riktigt blogg ordentligt.

Har haft lite ledighet i veckan. Dock vetefan om det var mycket till ledighet då man var tvungen att flänga fram och tillbaka för att hinna träffa alla igen innan man börjar jobba som en idiot.

I alla fall. Jobabar som vanligt. >.< Jobbar dock bara A-turen tack och lov, så det blir inte så sent. Får se vad man hittar på senare idag. Någonting roligt hoppas jag i alla fall. Hade tänkt lägga upp en bild för engångs skull, men tamefan att jobbets dator ska knulla mitt liv och upp ner bara för det.

Ajja ska jobba på nu... Ciao Ciao


Vill ha denna mugg. Tycker den passar perfect in på mig. Dock blir det inte riktigt alcohol jag drick utan kaffe ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0