Money aint all...

Tuuuludilo

Kallt som bara den, eller nja det skulle inte vara så kallt om det inte blåste. Vilket fall som helst, känner mig helt hypad. Kan bero på all kaffe och energidryck jag slängt i mig. Ska ska ner på stan snart, handla lite frukost innan jag hoppas på bussen till jobbet.

Hoppas hoppas jag jobbar med tjejerna idag. ^^, sen ledig imorgon? kanske. Jobb på torsdag igen. Ledig helgen som kommer? Vilket fall som helst. Känner mig toppen idag, eller har gjort det senaste dagarna. Mr.Mahals fel :P Hans nykära beteende har smittat av sig på mig nu fan.. Hahaha svävar på typ rosamoln.

Nej nu ska jag sluta ordbajsa. Slänga på mig kläderna, spakla ansiketet och dansa runt till denna lät. Ciao Ciao

Samsaya - Money Ain't All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0