On my way

Shoooo...

Rast? Det e tydligen möte med ordinaire personal. Så det var lite små tokigt med schemat för mig, Skulle ha E-turen 12.00-21.00. Men vad Pär glömde säga e att jag igentligen börjar 15.00 idag pga mötet.

Så när jag kom fram var det bara att vända hem igen för att åter vara på plats vid 3. Tur att man bor i samma område som jobbet fan. Hahaha


Påvägg till jobbet i den strålande solen

Miss Dawa själv

Boendet jag jobbar på. Det tog mig bara 4 ½ månadstid att lära mig min anställningsform. Tydligen heter det Boendebiträde. Alltid tevligt att veta vad man jobbar som. Hahaha

Nej nu ska jag käka någonting sen ska jag knata iväg igen för 2 ggr idag ^^ Ciao Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0