Update on pic

Wow wow...

Äntligen kommer den ultra sega ( segare än vanligt Miss Dawa ) lägga upp bilder från Vårat besök i Kistagallerian. Sorry för den kassa upplösningen då jag fortfarande inte fått tillbaka min data ...Grrrr... ( kommer ta ytterliggare 2 veckor ) Så fick förminkska bilderna i Paint istället för P-S... I alla fall bättre sent än aldrig. Endjoy


Självklart så sitter svart-skallarna i bak ^^ Challe = iranien

Miss Dawa = gatukorssningen ?

Finna svenska flickor

W-Gangstas e samlade xD

Efter ha sprungit runt halva dagen så käkade vi. Ja jag e den tråkigasom tog Kebab bara. WFT var hungrig och kunde inte springa runt som en tok och vela. Men god var den =)


Efter ha sprungit runt i 6 timmar gav mina tossingar upp. Letade seriöst efter ett par "inne"-tofflor bara för att få på mig annat på fötterna. Insåg senare att Max har ju samma sko storlek som jag. Älsklingen! Fan vad jag tyckte om dig då. Min räddare i nöden verkligen. Kunde fan ha friat till dig i det ögonblicket xD


Ser lite fel ut. Hahaha, Max med sin delfin T-shirt och mina killing-boots xD

Miss Dawa efter en dag på Kistagallerian. Hittade faktiskt det mesta jag letade efter + lite till kanske (a). Det mest nöjda köpet var nog min nya väska och skinjacka. Kände att jag inte ville slita ut min Polo Franco i onödan så blev en ny från Åhlens. And a update på jackan. Den jag haft tidigare är papas för 40 år sen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0