We stand togheter to the very end

Shoo! Sorry för den grymt långa uppdateringen..

Jobbigt länge när man inte har en egen dator. Men i alla fall.

Onsdag

Var som sagt i Kistagalleria med tjejerna. Grymt kul verkligen. Hittade lite allt möjigt, fick hem en ny jacka, en handväska, behövde en ny, vill inte slita ut min leopard på förtid då den är och kommer nog vara den dyraste väskan jag köpt/kommer köpa 1400:- gick den skönheten på. Sen vart det lite nya sängkläder. Fotobok, tröja och lite annat smått och gott. öjd var jag i alla fall när jag åkte hem. Dock blev det inga nya skor :(

Hade på mig higheels så klart när vi var på kista, ajajaj! Måste jag säga, men klarade mig i nästan 6 timmar :) Sen bytte jag skor med Max, fan vad kul det såg ut. Hahaha, blev även förföljd att snubben som skurar golven med en bilåkade sak? Lovar var för att hörde vad jag sa. MissDawa e duktig på att höra konstiga saker.

Max - Ska vi åka med honom?
Miss Dawa - Va? ska vi våldta honom ?

Hade en dunderdag tjejer! Tusen tack! Efter hemgången så åkte jag till Mr.Mahal! dunder mysigt Det var min onsdag det. Bilder kommer så fort jag fixat min data :)



Torsdag

Sov som en jävla stock. Går inte att beskriva hur skönt det var! Man kunde ju då inte klaga på sällskapet heller. hahaha, vaknade till liv en stund inser att Mr.Mahal har gosat ner sig ordentligt i min bröstkorg. ^^ Cutie! tittar sen till min höger och vem ligger inte där om inte Rambo, med huvudet på min mage! Gulligt!

Fikade med Carro senare på kvällen med, toppen som alltid verkligen. Pratade om allt och ingenting. Och självklart om våran Budapest resa. Haha! Kommer bli så underbart! Längtar som fan. Tiden går fort, när vi bokade biljetterna var det 4 månader tills vi skulle åka. Nu är det mindre än 2 månader! Yay =D

Min dag tog inte slut här inte heller...

Möte upp Nisse ytterligare lite senare med för film. Har sagt att vi ska ta en fika/se en film enda sen vi tog studenten men aldrig blivit av. Men nu blev det det! Blev Pulp Fiction. Den var helt okey så men slutet var nog bästa. Hahaha. "I shoot Marvin in the face" - "Why the hell did you shoot him in the face" Hahaha. Ska plocka alla gangster filmer nu fan.



Varit mycket fläng de senaste dagarna. Men så går det när man ska hinna med alla på sin få lediga dagar. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0