What the fuck is this?

Hahahahahahahaha!

Vetefan vad man ska göra nu... Dom har ju ändrat på stjärnteckerna. Helt jävla otrologt. Från tvilling till oxe. Hur jävla smickrande är inte det. The worst part is att jag har ju fan gaddat mig med tvillingarnas tecken. Hahaha. Kan ju inte mer än bara skratta, eller gråta?

Jag som var så bombis på när jag fixade min tattuering, tänkte detta kan dom inte ta ifrån mig. Kommer alltid vara en tvilling. Eyfyfan e det enda jag har att säga. Fuck this. Kommer alltid att vara en tvilling. 4 ever and ever.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vänta, vad menar du med detta? Nu får du förklara.

2011-01-22 @ 13:52:54
URL: http://loopa89.blogspot.com/
Postat av: Sahar

Power to that babe!

2011-01-23 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0