What to do?

Tuuliloo!

Kom percis hem, håller på att fixa mig. Ska snart iväg till till stan med Sara =) mycket trevligt.

I alla fall... Fick fan fly från jobbet idag, panik. Vi hade planeringsdag/fritidsplanering. Kom en massa boendechefer för att diskutera saker etc. Jag fixar och trixar med mitt. När dom kommer ut och jag ska gå så säger en

- Så här lite kan du inte jobba. Kom och jobba hos mig!
Miss Dawa - Öööh? lite va?
- Ja kom och jobba med mig jag har 3 boenden.
Miss Dawa - Ööh ja jag e alltid jobb intresserad.
" en annan boendechef " - Nej kom och jobba hos mig.

Flyde hals över huvud. Känner mig jätte smickrad verkligen, att cheferna bråkar om en. Men come on!. Nu har Lotta sagt någonting. Visst jag vet att jag gorde bra intryck när jag började jobba. ( där av efter mycket jobb ) Men seriöst jag e ingen superhjälte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0